A2G barnehage

Velkommen til A2G barnehage Individet i sentrum. Vi holder til i Blådalen i Åsane bydel i Bergen. Vi har fem avdelinger med plass til barn i alderen 0-6 år. Vi har egen kjøkkenhage. Her er barna med på å dyrke egne grønnsaker, og vi følger spent med på utviklingen. Vi har Åstveitskogen som nærmeste nabo. Her har vi blant annet grillhytte, multihus og edderkoppnett som vi bruker mye. Det er sommer i barnehagen! A2G barnehage fyller 10 år i år! Kartet fra Esteban kom i posten i dag! Vår visjon er indi.

OVERVIEW

The website a2gbarnehage.no currently has a traffic classification of zero (the lower the better). We have analyzed seventeen pages within the domain a2gbarnehage.no and found one website referring to a2gbarnehage.no.

A2GBARNEHAGE.NO TRAFFIC

The website a2gbarnehage.no has seen alternating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for a2gbarnehage.no

Traffic ranking (by month) for a2gbarnehage.no

Traffic ranking by day of the week for a2gbarnehage.no

Forside - A2G

Gjør hagen klar for visning. Satser for fullt på friskliv og nærvær. Ågotnes Sveis kjøper A2G Industri AS, Mekanisk og . Fikser softwareløsninger som andre ikke får til. Spennende høst for Din Jobbhelse. 9 av 10 er fornøyd! Miljøfyrtårn til A2G Eiendomsdrift. Kontakt gjerne en av våre jobbveiledere. 2015 A2G Gruppen AS Postboks 173, 5876 Bergen TLF.

WHAT DOES A2GBARNEHAGE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of a2gbarnehage.no Mobile Screenshot of a2gbarnehage.no Tablet Screenshot of a2gbarnehage.no

A2GBARNEHAGE.NO SERVER

I observed that the main root page on a2gbarnehage.no took eight thousand and seventy-eight milliseconds to come up. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
194.63.248.52

We identified that this website is weilding the Microsoft-IIS/7.5 os.

A2G barnehage

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website a2gbarnehage.no states the following, "Velkommen til A2G barnehage Individet i sentrum." We analyzed that the webpage stated " Vi holder til i Blådalen i Åsane bydel i Bergen." It also stated " Vi har fem avdelinger med plass til barn i alderen 0-6 år. Her er barna med på å dyrke egne grønnsaker, og vi følger spent med på utviklingen. Vi har Åstveitskogen som nærmeste nabo. Her har vi blant annet grillhytte, multihus og edderkoppnett som vi bruker mye. Det er sommer i barnehagen! A2G barnehage fyller 10 år i år! Kartet fra Esteban kom i posten i dag! Vår visjon er indi."

ANALYZE OTHER DOMAINS

Blog de pirate1218 - titepirate - Skyrock.com

Skyblogs photos et coups de coeur. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. Amélie, Julie, Marie.

درستان عکس و تصاویر مذهبی

اللهم عج ل فی فرج مولانا صاحب الزمان. درستان عکس و تصاویر مذهبی. با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم. Ir دات blog دات 2rostan.

گاه نوشت های یک مرد مریخی

با همه خوبی و بدیها. با همه دانش و ن دونستن ها. هر نفس آهیست كز دل خونین. نه زمان را درد كسی. نه كسی را درد زمان. بهار مردمی ها دی شد. آه از این دم سردی ها خدایا. نه امیدی در دل من.